niedziela, 22 stycznia 2012

Szminka Rimmel Lasting Finish - 214 FIRECRACKER

Długo zastanawiałam się nad zakupem tej szminki, choć sama nie wiem czemu. Kolor od razu mi się spodobał, jednak jakoś odkładałam ten zakup, ale to dobrze, bo dorwałam ją w promocji :)
Opakowanie jest proste, ale ładne i wygodne.

Szminka ma piękny pomarańczowy kolor, lekko przełamany ciepłym różem.Ma perłowe wykończenie.
Na ustach wygląda naprawdę fajnie, ale wiem, ze nie wszyscy przepadają za pomarańczem na ustach. Niestety na zdjęciach słabo widać tą nutkę różu, ale musicie wierzyć mi na słowo ;)

Ma świetną kremową formułę, przypominającą ochronna pomadkę , nie podkreśla suchych skórek.
Ale minusem tej szminki jest to, że nie da się jej równomiernie rozprowadzić, na zdjęciach widać takie plamy. Naprawdę długo trzeba się męczyć,żeby uzyskać zadowalający efekt.
W moim odczuciu przyjemny zapach.
Na ustach utrzymuje się około 3 godzin.
Pomimo trudności w rozprowadzeniu równomiernie szminki, polecam ją. 
Kolor naprawdę przyciąga uwagę

 




 


Niepomalowane usta.
214 Firecracker

1 komentarz: